Isnin, 3 November 2014

Keahlian KOPERASI TENTERA

Keanggotaan KOPERASI TENTERA terbuka kepada seluruh anggota ATM dan semua kakitangan awam yang berkhidmat dengan Kementerian Pertahanan. 

Jumlah keanggotaan berakhir setakat 30 September 2014 ialah seramai 151,522 orang dengan kumpulan wang anggota termasuk yuran terkumpul dan modal syer sebanyak RM1.022 bilion.


SENARAI SEMAK UNTUK MENJADI AHLI KOPERASI adalah seperti berikut:


  • ANGGOTA ATM : Satu salinan My Tentera dan Penyata gaji Asal ( jangan lupa minta pengesahan dari Pegawai )

  • ANGGOTA AWAM ( kerja bawah MINDEF ) : Satu salinan My Kad, Borang Biro Angkasa, Borang had Kelayakan dan dua bulan salinan Penyata Gaji untuk di Sabah ( sama juga ah jangan lupa minta pengesahan dari Pegawai )

BAYARAN YANG DIKENAKAN KEPADA AHLI ( Boleh buat Potong melalui Gaji atau pun Bayar sendiri... PILIH la mana yang lebih SENANG,,,, )

  • SYER : RM 100.00
  • Fee/Pendaftaran Masuk : RM 10.00
  • Yuran : RM 30.00 ( Minimum )









6 ulasan:

  1. Salam tuan sy pesara tentera dan sudah berhenti menjadi ahli koperasi tentera bolehkah kalau saya hendak menjadi semula ahli koperasi tentera?

    BalasPadam
  2. Salam tuan.saya pesara atm.sudah brhenti mnjadi ahli kpat.jadi blhkah saya menjadi ahli semula kpat?

    BalasPadam
  3. Salam tuan.sya pesara tentera.sudah brhenti menjadi ahli kpat.jdi blhkah saya mnjadi ahli semula?

    BalasPadam
  4. Saya pernah menjadi ahli koperasi tentera semasa ketika berkhidmat tetapi telah berhenti menjadi ahli koperasi setelah bersara. Bolehkah saya menjadi ahli semula

    BalasPadam
  5. salam tuan saya pesara tentera sudah bersara.. boleh ke saya menjadi ahli koperasi tentera semula.tq tuan.

    BalasPadam